HEXELINE

© Copyright 2017 HEXELINE. All rights reserved.

Tytuł Superbrands 2012 dla Hexeline.

Tytuł Superbrands 2012 dla Hexeline.

Jest nam niezwykle miło poinformować, że marka Hexeline po raz kolejny (trzeci) została wyróżniona tytułem Superbrands 2012. Organizacja The Superbrands Ltd. po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Przy wyborze Rada brała pod uwagę następujące kryteria: rozpoznawalność marek, unikalny charakter korzyści, które oferują, oraz siłę więzi z klientami.

Więcej o Superbrands w tekście poniżej:

Superbrands Polska Superbrands to projekt realizowany już w ponad 80 krajach świata. Jego celem jest promowanie 
i nagradzanie sukcesów marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom fizycznym i emocjonalnym, jakie oferują - zdobyły w sektorze konsumenckim (Superbrand) lub biznesowym (Business Superbrand) trwałą przewagę nad konkurencją.

Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands i trzy - Business Superbrands. Proces wyboru marek przebiega w kilku etapach. Najpierw - na podstawie wyników niezależnych badań konsumenckich, baz i statystyk zawierających dane o wielkości sprzedaży, wysokości budżetów reklamowych, etc. - tworzona jest lista marek. Następnie zestawienie trafia do sędziów wchodzących w skład tzw. Rady Marek: panelu ekspertów złożonego z dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku, ekspertów brandingu. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów w oparciu m.in. o kryteria rozpoznawalności i wyrazistości wizerunku marki, wyjątkowości korzyści, które oferuje, jej stałego rozwoju czy aktywnego budowania relacji z klientami. W ramach 6 edycji programu po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Marki, które w połączonej ocenie uzyskały określoną liczbę punktów, otrzymały odpowiednio tytuły Superbrand lub Business Superbrand. Wybrane studia przypadku zwycięskich marek trafią do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który na świecie cieszy się opinią "biblii brandingu".

Prosimy obrócić telefon do pozycji portretowej.