REGULAMIN PROMOCJI DZIEŃ MATKI

POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki akcji promocyjnej (zwanej dalej „Promocją”) prowadzonej pod nazwą „Dzień Matki"
- Promocja jest organizowana przez HEXELINE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółkę komandytową z siedzibą w Łodzi 92-516, przy ul. Aleksandra Puszkina 62/64, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000533223, Regon 360239222, NIP 7262655438 (zwaną dalej „Organizatorem”). Organizator jest jednocześnie fundatorem świadczeń przyznanych w Promocji.
- Promocja odbywa się w salonach stacjonarnych (dalej łącznie zwanymi „Salonami”) i sklepie internetowym.
- Promocja obowiązuje w dniach 22.05-26.05.2025 roku (dalej „Czas trwania Promocji”)
ZASADY PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest dla każdej osoby, która zrobi w Okresie trwania Promocji jednorazowe zakupy oraz jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i spełnia pozostałe warunki Regulaminu.
- Uczestnictwo w promocji jest dobrowolne.
- Produktami, których zakup objęty jest Promocją są wybrane artykuły z kolekcji Wiosna Lato 2025 dostępne do sprzedaży w Salonach oraz sklepie internetowym w zakładce DZIEŃ MATKI.
- Rabat do 30% jest naliczany automatycznie w koszyku.
- Rabat naliczany jest od ceny aktualnej.
- Rabat nie łączy się z Kartą Stałego Klienta.
- Promocja obowiązuje w salonach i w sklepie internetowym w dniach 22.05-26.05.2025
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszystkie osoby mają prawo zgłaszać Organizatorowi reklamacje dotyczące ich udziału w Promocji.
- Reklamacje rozpatruje specjalna komisja powołana przez Organizatora.
- Zaleca się, aby reklamacje były sporządzone w formie pisemnej oraz zawierały imię i nazwisko, dokładny adres, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje w formie wiadomości e-mail można przesyłać na adres [email protected].
- Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, włączając w to wysyłkę pisma zawierającego odpowiedź na reklamację. Organizator rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora uczestnik zostanie powiadomiony w formie pisemnej na adres uczestnika podany w reklamacji, chyba że uczestnik wybrał inny sposób komunikacji.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Bez względu na postępowanie reklamacyjne uczestnik ma prawo dochodzić roszczeń przed sądem powszechnym.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osób składających reklamacje stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Warunkiem skorzystania z Promocji jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowanie jego treści. Przez przystąpienie przez uczestnika do Promocji domniemywa się, iż uczestnik zaakceptował jego treść.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Jeśli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w sposób odmienny regulują prawa uczestnika lub obowiązki Organizatora – stosuje się je w miejsce postanowień Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest przy kasie w salonach, w których obowiązuje promocja oraz w zakładce na stronie internetowej Organizatora.