Darmowa dostawa  |  2 tygodnie na zwrot  |  Wysyłka do 5 dni roboczych  |  Obsługa zamówień +48 506 304 407 lub + 48 880 388 380 w godz. 9:00-17:00

Pomoc

Infolinia 506 304 407
Czynna (pon.-pt.) godz. 9 - 17.
esklep@hexe.com.pl

1. Czy muszę utworzyć konto, aby dokonać zakupu?
Aby dokonać zakupów w naszym sklepie, nie musisz zakładać konta, możesz zrobić zakupy jako gość, podając tylko dane, niezbędne do realizacji zamówienia. Jeśli zmienisz zdanie, pod koniec zakupów możesz się zarejestrować i zapisać swoje dane, które wykorzystasz przy następnych zakupach.
2. Czy moje dane osobowe są bezpiecznie przechowywane i kto ma do nich dostęp?

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań w celu ochrony prywatności i informacji, które nam udostępnisz. Z należytą starannością dobieramy i stosujemy odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę przetwarzanych danych. W szczególności zabezpieczamy dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), zwanego dalej: RODO. Dostęp do danych osobowych ma wyłącznie Administrator Sklepu oraz odbiorcy upoważnieni przez prawo lub Administratora Sklepu. Więcej szczegółów w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.

3. Co zrobić, jeśli zapomniałam/em hasła?
W sytuacji, kiedy zapomniałeś/aś hasła, w każdej chwili możesz je zmienić. Wystarczy, że podczas rejestracji klikniesz na link NIE PAMIĘTASZ HASŁA? Jeśli istnieje konto powiązane z Twoim adresem e-mailowym, otrzymasz e-mail z linkiem do resetowania hasła.
4. Jakie metody płatności są akceptowane i czy mogę bezpiecznie używać swojej karty kredytowej?

Możesz wybrać jedną z następujących form płatności:


a. płatność przy odbiorze gotówką, max. do 10 tys. PLN,


b. płatność e-przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24. 


c. płatność przelewem bankowym na konto w terminie nie później niż 3 dni po potwierdzeniu zamówienia. W tytule musisz podać numer zamówienia. Brak wpłaty w określonym czasie skutkuje anulowaniem zamówienia.


Dane bankowe:


HEXELINE Sp. z o.o. Sp.k. ul. Puszkina 62/64 92 - 516 Łódź Alior Bank 49 2490 0005 0000 4520 6722 0816

5. Czy mogę zapłacić w obcej walucie?

Wszystkie transakcje w naszym Sklepie dokonywane są tylko w PLN. W przypadku, gdy posiadasz konto walutowe i użyjesz swojej karty kredytowej, system płatności internetowej Przelewy24 przeliczy Twoją walutę na PLN.

6. Do jakich krajów realizowane są przesyłki?

Jeśli chcesz, aby zamówienie dotarło do jednego z krajów UE, przy składaniu zamówienia wybierz kraj docelowy z listy, a system automatycznie doliczy odpowiednią kwotę za przesyłkę. Jeśli wysyłka jest poza UE, napisz do nas na adres: esklep@hexe.com.pl lub zadzwoń: +48 506 304 407, ustalimy dla Ciebie warunki realizacji zamówienia.

7. W jaki sposób dostarczane są przesyłki i czy możliwe jest wysłanie na skrytkę pocztową?
Dostawa Towarów odbywa się w sposób określony w zamówieniu, czyli poprzez firmę kurierską DPD Polska Sp. z o.o., zgodnie z jej regulaminem na wskazany adres (dokonując zamówienia, akceptujesz jednocześnie regulamin kuriera). Koszt dostawy dolicza się w Koszyku i wynosi 15 PLN. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy kwotę 500 PLN, Towar na terenie Polski wyślemy do Ciebie bezpłatnie. Niestety, nie dostarczamy przesyłek na skrytkę pocztową.
8. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji był jak najkrótszy. Czas dostawy jest ustalony zgodnie z deklarowanym przez DPD terminem dostawy i wynosi 1 dobę (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera.
9. Czy moja przesyłka jest ubezpieczona?
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone zgodnie z warunkami współpracy z firmą kurierską.
10. Czy mogę zmienić/zrezygnować z zamówienia po jego opłaceniu?
W każdej chwili, do momentu odebrania paczki przez kuriera, możesz zmienić zamówienie lub z niego zrezygnować poprzez wiadomość e-mailową na adres esklep@hexe.com.pl lub telefoniczną na numer 506 304 407.
11. Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

W dniu odebrania przesyłki przez kuriera z naszego Sklepu, wysyłamy e-mail potwierdzający wysyłkę, w którym podany jest numer listu przewozowego. Wchodząc na stronę DPD, możesz sprawdzić status swojej przesyłki.

12. Czy i jak mogę zwrócić towar?

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz. U. 2014 poz. 827) masz prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, prześlij na następujący adres: Sklep internetowy Hexeline, ul. Aleksandra Puszkina 62/64, 92-516 Łódź lub na adres e-mailowy: esklep@hexe.com.pl. Pamiętaj, aby Towar wysłać nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Będziemy wdzięczni za dołączenie paragonu. Należność za zwrócony Towar przekazujemy zgodnie z wybraną płatnością za zamówienie, przez Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym na wskazany w oświadczeniu numer bankowy możliwie jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.


Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy Towar dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub gdy nosi ślady użytkowania. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwróć uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane, sporządź w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktuj się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych paczek wysłanych za pobraniem.

13. Co mam zrobić w przypadku dostarczenia przez kuriera uszkodzonej paczki?
Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwróć uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera sporządź protokół szkody oraz skontaktuj się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
14. Czy mogę odebrać/zwrócić paczkę osobiście w Salonie Stacjonarnym lub siedzibie Sklepu Internetowego?
Niestety, w tym momencie nie jest to możliwe. Pracujemy nad możliwością takiego rozwiązania.
15. Wishlist - jak stworzyć własną listę życzeń?

To twoja prywatna lista życzeń. Dostęp do niej uzyskasz poprzez kliknięcie ikony gwiazdki w prawym górnym rogu strony.



Jakie funkcjonalności wprowadza Wishlista?


1. Udostępnij całą listę swoim znajomym. Nie musisz już udostępniać pojedynczych produktów.
2. Twój rozmiar nie jest dostępny? Dodaj produkt do listy życzeń, a dostaniesz powiadomienie na maila, kiedy tylko się pojawi.
3. Możesz dodać do niej swoje produkty, aby zapisać je na później.


Jak dodać produkty do Wishlisty?


1. Otwórz wybrany produkt z naszego sklepu.
2. Wybierz rozmiar.
3. Kliknij przycisk „Dodaj do Wishlisty”.



Zarządzanie Wishlistą:



Po otwarciu listy życzeń zobaczysz produkty, które dodałaś.


Możesz sprawdzić:



  • Wybrany rozmiar.

  • Zobaczyć aktualną cenę.

  • Zwiększyć ilość pożądanych produktów.

  • Sprawdzić dostępność.


Kliknij przycisk „dodaj do koszyka”, aby przenieść wybrany produkt do koszyka.


Kliknij ikonę krzyżyka (X), aby usunąć produkt z Wishlisty.


Możesz również udostępnić Wishlistę swoim znajomym, klikając przycisk „podziel się Wishlistą”.

16. Sprawdź dostępność - jak sprawdzić dostępność produktu w salonie stacjonarnym?

Możesz sprawdzić, czy wybrany przez Ciebie produkt jest dostępny w salonie stacjonarnym.


1. Otwórz wybrany produkt z naszego sklepu.
2. Kliknij napis „Sprawdź dostępność”:


3. Wybierz rozmiary (możesz wybrać jeden lub wiele):


4. Wyszukaj swój salon wpisując Twoje miasto, województwo lub kod pocztowy. Możesz też kliknąć ikonę lokalizacji (ikona), aby automatycznie znaleźć salon najbliżej Ciebie. Kliknij przycisk „Wszystkie salony”, żeby sprawdzić dostępność produktu w całej sieci.




17. Powiadom o dostępności - jak otrzymać powiadomienie o produkcie, który nie jest aktualnie dostępny?

Może się zdarzyć, że Twój rozmiar w sklepie internetowym nie jest dostępny. Czasem jednak uzupełniamy braki towarów. Żeby mieć pewność, że zostaniesz o tym poinformowana, możesz skorzystać z funkcjonalności „Powiadom o dostępności”. Jak to zrobić?


1. Otwórz wybrany produkt z naszego sklepu.
2. Kliknij - wybierz rozmiar.
3. Jeśli twój rozmiar jest niedostępny zobaczysz napis „Powiadom o dostępności”. Kliknij go:

4. Podaj swój adres e-mail. Niezwłocznie powiadomimy Cię e-mailowo, kiedy Twój rozmiar znów pojawi się w sprzedaży.


18. Poleć znajomemu - poleć markę Hexeline.

W panelu klienta znajdziesz nową zakładkę – Poleć znajomemu.


Dzięki tej funkcjonalności Ty oraz twoi znajomi mogą uzyskać rabat -15% na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym.


Jak znaleźć nową funkcjonalność?


1. Zaloguj się na swoje konto klienta.
2. Kliknij swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Poleć znajomemu”.


W jaki sposób zdobyć rabat? Zaproś znajomego do utworzenia konta na hexe.com.pl


1. Udostępnij e-mailem:



Wpisz wiadomość, jaką chcesz napisać znajomemu lub wyślij wiadomość domyślną. Pamiętaj, żeby nie usunąć linka z treści e-maila.


2. Udostępnij osobiście:



Wyraź zgodę na udostępnienie swojego imienia i nazwiska w programie „Poleć znajomemu” klikając przycisk.


Wystarczy, że znajomy:



  • Utworzy konto na hexe.com.pl

  • Doda produkt do koszyka.

  • W koszyku kliknie „Dostałeś zaproszenie od znajomego?”.

  • Poda Twoje imię i nazwisko i kliknie „znajdź znajomego”.


Twój znajomy może skorzystać z rabatu -15%.


3. Udostępnij link:



* Skopiuj oraz wyślij znajomemu link w dogodnej dla Ciebie formie.
* Znajomy podaje adres e-mail, na który zostanie wysłany kod rabatowy -15%.


Jeśli Twój znajomy sfinalizuje swój zakup również Ciebie nagrodzimy rabatem -15%, który wyślemy na Twój adres e-mail.

19. Karty podarunkowe - jak mogę zrealizować płatność przez GiftCard?

Możesz dodać swoje karty podarunkowe do konta klienta, aby wykorzystać je w sklepie internetowym, sprawdzić ich datę ważności oraz pozostałą kwotę na karcie.


Jak dodać kartę podarunkową do konta klienta?


1. Zaloguj się na swoje konto klienta.
2. Kliknij swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Karty podarunkowe”.



3. Wpisz numer karty.
4. Kliknij „Zweryfikuj i dodaj kartę”.


Twoja karta została przypisana do Twojego konta. Widzisz kwotę, jaką karta została doładowana oraz jej datę wygaśnięcia.


Jak skorzystać z karty?


1. Dodaj wybrany produkt do koszyka.
2. Wpisz numer swojej karty podarunkowej oraz kliknij (+).


W podglądzie zamówienia widzisz rabat uzyskany za pomocą karty podarunkowej.

20. Zarządzanie adresami - jak zmienić lub dodać adres?

W panelu klienta możesz dodać wiele adresów oraz wygodnie nimi zarządzać.



1. Zaloguj się na swoje konto klienta.
2. Kliknij swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Zarządzanie adresami”.
3. Kliknij „dodaj adres”, żeby zapisać go do realizowania zamówień.
4. Podaj wymagane dane.


Możesz ustawić adres jako preferowany adres dostawy oraz jako preferowany adres rozliczeniowy.



  • Ustaw adres jako preferowany adres dostawy, a każde kolejne zamówienie będzie wysyłane na ten adres.

  • Ustaw adres jako preferowany adres rozliczeniowy, a faktura każdego kolejnego zamówienia będzie wystawiana na podany adres.



Po dodaniu wielu adresów możesz je usuwać, lub wygodnie ustawiać jako preferowane adresy dostawy lub rozliczeniowe.

21. Zarządzanie zgodami - jak zaktualizować swoje zgody?

W panelu klienta możesz wygodnie zarządzać swoimi zgodami.


1. Zaloguj się na swoje konto klienta.
2. Kliknij swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu, a następnie wybierz „Zarządzanie zgodami”.



Widzisz tutaj Twoje aktualne zgody, daty ich udzielenia, status zgody oraz masz możliwość wycofania ich, klikając przycisk „Wycofaj zgodę”.


Niżej widzisz Historię wyrażanych zgód oraz zmian w deklaracji. Dzięki temu wiesz kiedy udzielałaś zgód oraz kiedy je wycofałaś.