basket

Pomoc

Infolinia 506 304 407
Czynna (pon.-pt.) godz. 9 - 17.
esklep@hexe.com.pl

1. Czy muszę utworzyć konto, aby dokonać zakupu?
Aby dokonać zakupów w naszym sklepie, nie musisz zakładać konta, możesz zrobić zakupy jako gość, podając tylko dane, niezbędne do realizacji zamówienia. Jeśli zmienisz zdanie, pod koniec zakupów możesz się zarejestrować i zapisać swoje dane, które wykorzystasz przy następnych zakupach.
2. Czy moje dane osobowe są bezpiecznie przechowywane i kto ma do nich dostęp?

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań w celu ochrony prywatności i informacji, które nam udostępnisz. Z należytą starannością dobieramy i stosujemy odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę przetwarzanych danych. W szczególności zabezpieczamy dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), zwanego dalej: RODO. Dostęp do danych osobowych ma wyłącznie Administrator Sklepu oraz odbiorcy upoważnieni przez prawo lub Administratora Sklepu. Więcej szczegółów w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.

3. Co zrobić, jeśli zapomniałam/em hasła?
W sytuacji, kiedy zapomniałeś/aś hasła, w każdej chwili możesz je zmienić. Wystarczy, że podczas rejestracji klikniesz na link NIE PAMIĘTASZ HASŁA? Jeśli istnieje konto powiązane z Twoim adresem e-mailowym, otrzymasz e-mail z linkiem do resetowania hasła.
4. Jakie metody płatności są akceptowane i czy mogę bezpiecznie używać swojej karty kredytowej?

Możesz wybrać jedną z następujących form płatności:


a. płatność przy odbiorze gotówką, max. do 10 tys. PLN,


b. płatność e-przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay. Jest to bezpieczna forma płatności, ponieważ system ten każdorazowo poprosi o potwierdzenie transakcji poprzez wpisanie hasła wysłanego na numer telefonu komórkowego.


c. płatność przelewem bankowym na konto w terminie nie później niż 3 dni po potwierdzeniu zamówienia. W tytule musisz podać numer zamówienia. Brak wpłaty w określonym czasie skutkuje anulowaniem zamówienia.


Dane bankowe:


HEXELINE Sp. z o.o. Sp.k. ul. Puszkina 62/64 92 - 516 Łódź Alior Bank 49 2490 0005 0000 4520 6722 0816

5. Czy mogę zapłacić w obcej walucie?
Wszystkie transakcje w naszym Sklepie dokonywane są tylko w PLN. W przypadku, gdy posiadasz konto walutowe i użyjesz swojej karty kredytowej, system płatności internetowej Dotpay przeliczy Twoją walutę na PLN.
6. Do jakich krajów realizowane są przesyłki?

Jeśli chcesz, aby zamówienie dotarło do jednego z krajów UE, przy składaniu zamówienia wybierz kraj docelowy z listy, a system automatycznie doliczy odpowiednią kwotę za przesyłkę. Jeśli wysyłka jest poza UE, napisz do nas na adres: esklep@hexe.com.pl lub zadzwoń: +48 506 304 407, ustalimy dla Ciebie warunki realizacji zamówienia.

7. W jaki sposób dostarczane są przesyłki i czy możliwe jest wysłanie na skrytkę pocztową?
Dostawa Towarów odbywa się w sposób określony w zamówieniu, czyli poprzez firmę kurierską DPD Polska Sp. z o.o., zgodnie z jej regulaminem na wskazany adres (dokonując zamówienia, akceptujesz jednocześnie regulamin kuriera). Koszt dostawy dolicza się w Koszyku i wynosi 15 PLN. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy kwotę 500 PLN, Towar na terenie Polski wyślemy do Ciebie bezpłatnie. Niestety, nie dostarczamy przesyłek na skrytkę pocztową.
8. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji był jak najkrótszy. Czas dostawy jest ustalony zgodnie z deklarowanym przez DPD terminem dostawy i wynosi 1 dobę (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera.
9. Czy moja przesyłka jest ubezpieczona?
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone zgodnie z warunkami współpracy z firmą kurierską.
10. Czy mogę zmienić/zrezygnować z zamówienia po jego opłaceniu?
W każdej chwili, do momentu odebrania paczki przez kuriera, możesz zmienić zamówienie lub z niego zrezygnować poprzez wiadomość e-mailową na adres esklep@hexe.com.pl lub telefoniczną na numer 506 304 407.
11. Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

W dniu odebrania przesyłki przez kuriera z naszego Sklepu, wysyłamy e-mail potwierdzający wysyłkę, w którym podany jest numer listu przewozowego. Wchodząc na stronę DPD, możesz sprawdzić status swojej przesyłki.

12. Czy i jak mogę wymienić/zwrócić towar?

WYMIANA:


Jak najbardziej masz prawo do wymiany towaru. Wymianie podlega kolor i rozmiar produktu. Wypełnij w tym celu formularz wymiany i wraz z towarem i paragonem prześlij na adres Sklep Internetowy Hexeline ul. Wilsona 46, 05-840 Brwinów. Towar można wymienić w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.


ZWROT:


Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz. U. 2014 poz. 827) masz również prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, prześlij na następujący adres: Sklep internetowy Hexeline, ul. Wilsona 46, 05-840 Brwinów lub na adres e-mailowy: esklep@hexe.com.pl. Pamiętaj, aby Towar wysłać nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Będziemy wdzięczni za dołączenie paragonu. Należność za zwrócony Towar przekazujemy przelewem na wskazany w oświadczeniu numer bankowy możliwie jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.


Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy Towar dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub gdy nosi ślady użytkowania. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwróć uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane, sporządź w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktuj się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych paczek wysłanych za pobraniem.

13. Co mam zrobić w przypadku dostarczenia przez kuriera uszkodzonej paczki?
Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwróć uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera sporządź protokół szkody oraz skontaktuj się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
14. Czy mogę odebrać/zwrócić paczkę osobiście w Salonie Stacjonarnym lub siedzibie Sklepu Internetowego?
Niestety, w tym momencie nie jest to możliwe. Pracujemy nad możliwością takiego rozwiązania.