Darmowa dostawa  |  2 tygodnie na zwrot  |  Wysyłka do 5 dni roboczych  |  Obsługa zamówień +48 506 304 407 lub + 48 880 388 380 w godz. 9:00-17:00

Regulamin HexeCard

REGULAMIN ZWROTU TOWARÓW PEŁNOWARTOŚCIOWYCH W SALONACH STACJONARNYCH

1. Niniejszy Regulamin określa zasady przyjmowania i realizacji przez sprzedawcę – HEXELINE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółkę komandytową z siedzibą w Łodzi, przy ul. Aleksandra Puszkina 62/64 (92-516 Łódź), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000533223 – zwrotu towarów pełnowartościowych.

2. Treść Regulaminu udostępniana jest nieodpłatnie na stronie internetowej sprzedawcy pod adresem: www.hexe.com.pl w formie, która umożliwia jego utrwalenie i wydrukowanie. Powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy sprzedaży.

3. Regulamin określa zasady zwrotu towarów pełnowartościowych, tj. towarów nie obarczonych wadami fizycznymi oraz wadami prawnymi w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

4. Prawo zwrotu towarów pełnowartościowych przysługuje klientowi wyłącznie w przypadku, gdy zostanie ono klientowi przyznane przez sprzedawcę. Nie dotyczy to przypadków, gdy prawo zwrotu towarów wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. zakup internetowy). W takim wypadku zasady i warunki realizacji prawa zwrotu towarów określają właściwe przepisy. Niezależnie w treści zdania pierwszego ustępu niniejszego, klient uprawniony jest do dokonania zwrotu towaru w terminie 7 dni od dnia zakupu. Po upływie tego terminu prawo zwrotu towaru wygasa.

5. W przypadku akceptacji zwrotu towarów pełnowartościowych sprzedawca dokonuje zwrotu ceny sprzedaży wyłącznie w formie zasilenia karty HEXE kwotą odpowiadającą uiszczonej cenie sprzedaży. Nie przewiduje się zwrotu w formie gotówki oraz przelewu bankowego lub na kartę. Karta nie jest kartą płatniczą w rozumieniu przepisów o instrumentach płatniczych i finansowych.

6. Realizowanie przez klienta prawa zwrotu towaru pełnowartościowego oznacza akceptację powyższej formy zwrotu ceny sprzedaży. W przypadku braku akceptacji tej formy zwrotu ceny, sprzedawca odmawia przyjęcia zwrotu towaru pełnowartościowego.

7. Środki pochodzące ze zwrotu, zasilające kartę podarunkową, przeznaczone są wyłącznie na zakup kolejnych towarów z oferty handlowej sprzedawcy (w tym z jego oferty internetowej) w terminie 12 miesięcy od dnia dokonania zwrotu towaru pełnowartościowego. W przypadku dokonania przez klienta kolejnego zakupu w powyższym terminie, może on dokonać zapłaty przez użycie środków zgromadzonych na karcie. Po upływie terminu 12 miesięcy od dnia zwrotu towaru pełnowartościowego, niewykorzystane środki przepadają na rzecz sprzedawcy.

8. Płatność przy użyciu karty odbywa się poprzez jej okazanie w chwili zapłaty za towary. W przypadku, gdy cena towarów wybranych przez klienta przewyższa kwotę salda karty, klient jest zobowiązany do dopłaty brakującej części ceny w sposób uznawany w Salonie Sprzedaży.

9. W przypadku, gdy cena towarów wybranych przez klienta jest niższa niż kwota salda na karcie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi pozostałej kwoty salda i tym samym niewykorzystane przez klienta saldo pozostaje do wykorzystania w terminie późniejszym, do upływu terminu ważności zasilenia karty. Karta może zostać użyta przez klienta bez ograniczeń do czasu wyczerpania znajdującej się na niej kwoty, nie później jednak niż do dnia upływu terminu ważności zasilenia karty. Wysokość salda na karcie klient może sprawdzić w każdym Salonie Sprzedaży do dnia upływu terminu ważności zasilenia karty.

10. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zapłaty kartą w przypadku, gdy upłynął termin ważności zasilenia karty, poweźmie uzasadnione podejrzenie, że karta została przerobiona w sposób przez niego nieautoryzowany bądź sfałszowana lub gdy nastąpiło uszkodzenie karty, które uniemożliwia odczytanie zapisanych na niej danych, w szczególności danych o saldzie.

11. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia niezakłóconego działania Kart. Jednakże zastrzega on sobie prawo do czasowego wstrzymania możliwości płacenia za ich pośrednictwem bądź sprawdzania salda w przypadku awarii bądź modernizacji technicznej infrastruktury niezbędnej do korzystania z kart.

12. Wszelkie reklamacje dotyczące kart winny być zgłaszane w Salonach Sprzedaży w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać szczegółowy opis zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji oraz zawierać żądanie i kontakt do osoby zgłaszającej. Sprzedawca rozpatrzy poprawnie zgłoszoną reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zgłoszenia sporządzonego w opisany sposób. Jeśli do rzetelnego jej rozpatrzenia koniecznym będzie dostarczenie sprzedawcy dodatkowych informacji, powyższy termin liczony będzie od dnia uzupełnienia zgłoszenia przez zgłaszającego. Postanowienia powyższe nie naruszają uprawnień klientów będących konsumentami a przewidzianych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

13. Wysokość salda na karcie klient może sprawdzić w każdym Salonie Sprzedaży do dnia upływu terminu, o którym mowa w ust. 7.

14. Wystawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, przy czym zmiany te będą miały zastosowanie do zwrotów dokonanych po dniu wejścia w życie zmienionego Regulaminu. Zmiany, o których mowa powyżej, obowiązują w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia publikacji Regulaminu w nowym brzmieniu.

15. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.02.2023 r.