GO TO BRAND
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
HEXELINE Sp. z o.o. Sp. k. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 3.3.3 Go to Brand pn.: „Internacjonalizacja marki Hexeline poprzez udział w realizacji Programu promocji branży mody polskiej”.
Cel projektu: Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności polskiej marki odzieżowej Hexeline na rynkach zagranicznych i wzrost poziomu sprzedaży eksportowej. W wymieniony cel zostanie osiągnięty dzięki realizacji przez firmę Hexeline działań promocyjnych przewidzianych w Programie promocji branży mody polskiej na rynkach zagranicznych, w tym rynkach perspektywicznych. Wyżej wymienione działania spowodują umocnienie wizerunku Marki Polskiej Gospodarki na świecie.
Firma poprzez udział w imprezach targowo-konferencyjnych, organizację misji gospodarczych, dodatkowe działania promocyjne i usługę doradczą dot. umiędzynarodowienia wypromuje swoje produkty, które staną się zauważalne dla zagranicznych kontrahentów. Efektami projektu będą: 10 kontraktów handlowych zagranicznych i przychody ze sprzedaży produktów na eksport i jednocześnie przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu na poziomie 640 tys. zł. Osiągnięte rezultaty poprawią pozycję konkurencyjną firmy i umożliwią jej ekspansję eksportową.
Wartość projektu: 313 700.00 PLN
Dofinansowanie: 188 220.00 PLN
Cel projektu: Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności polskiej marki odzieżowej Hexeline na rynkach zagranicznych i wzrost poziomu sprzedaży eksportowej. W wymieniony cel zostanie osiągnięty dzięki realizacji przez firmę Hexeline działań promocyjnych przewidzianych w Programie promocji branży mody polskiej na rynkach zagranicznych, w tym rynkach perspektywicznych. Wyżej wymienione działania spowodują umocnienie wizerunku Marki Polskiej Gospodarki na świecie.
Firma poprzez udział w imprezach targowo-konferencyjnych, organizację misji gospodarczych, dodatkowe działania promocyjne i usługę doradczą dot. umiędzynarodowienia wypromuje swoje produkty, które staną się zauważalne dla zagranicznych kontrahentów. Efektami projektu będą: 10 kontraktów handlowych zagranicznych i przychody ze sprzedaży produktów na eksport i jednocześnie przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu na poziomie 640 tys. zł. Osiągnięte rezultaty poprawią pozycję konkurencyjną firmy i umożliwią jej ekspansję eksportową.
Wartość projektu: 313 700.00 PLN
Dofinansowanie: 188 220.00 PLN